sobota, 6 kwietnia 2013

MATCH #2

Aaaaa. Jupijajej madafaka! Mam Match w APiA!!!

A więc:
MIEJSCE: California, 45min do LA :)
Hostka: K. prawniczka
Host: B. strażak w LA
Dzieci: B. dziewczynka, będzie miała 15 miesięcy w sierpniu, J. chłopiec, będzie miał 2,5 roku w sierpniu
PIES


W APiA widać o wiele mniej o rodzinach niż w CC. Napisali do mnie maila i chcą się umówić na rozmowę. Mają pięknego mopsa <3 jest tak słodki, że koniec. Mała B. to princeska, gwiazdeczka. Piszą, że jest bardzo pogodna i uwielbia gadać w swoim dziecięcym języku. Strasznie przypomina mi moją chrześniaczkę, która teraz ma 17 miesięcy, więc bardzo fajnie :). O chłopcu napisali,że jest małym flirciarzem i codziennie ma inną dziewczyne z przedszkola. Jest słodkim blondaskiem, który ciągle się uśmiecha. List i mail bardzo miły. Wydają się bardzo uśmiechnięci.
Miejscowość super i pierwsze wrażenie też pozytywne, ale boje się wieku dzieci. Opiekowałam się tylko moją chrześniaczką z takich maluszków, i sie tego boję. Jeszcze gdyby chłopiec był starszy. A to dwa mauszki takie... Zobacze jak rozmowa :) I ciekawa jestem czy mieli juz au pair, bo nic o tym nie piszą. I żadnych szczegółów o obowiązkach w liście, więc czekam na rozmowe.

Moja A. teraz też ma match w APiA koło Waszyngtonu i jeśli to będzie jej Perect Match to będzie miała do K. 5min (o K. pisałam ostatnio). No nieźle, myślałyśmy, że to prawie niemożliwe trafić w jedno miejsce, a tu dziewczynki mają szanse być maks blisko siebie. :)

Trzymać kciuki :D

9 komentarzy:

  1. WOW super ;) Trzymam kciuki i pisz jak będziesz po rozmowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. caaaaaali <3 szczesciara :) powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak super, California i to jeszcze rzut beretem do LA:D Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sczęściara!
    Ja mam room otwarty w APiA od 1.5, ale na razie nic ;(
    Jak odrzucisz tą rodzinę, daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooooooo nie! masz ten sam match co ja!!!!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee masakra!!! :D:D:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  6. nnnoooo to czekam na relację z rozmowy :)
    mi takie małe dzieci bardzo się podobają i na maksa odpowiada mi taki wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym żeby się okazało tak z tym autem :)
    a w końcu wysłałaś im pytania ;>

    Mam na profilu parę mężczyzn :) chyba w listopadzie miałam kobiet :D

    OdpowiedzUsuń