wtorek, 30 kwietnia 2013

Soooo close...

No niestety. Rodzina była genialna, ale wybrali kogoś innego. Wiem, że rozmawiali z dziewczyną z Polski, więc mam nadzieję, że to nasza rodaczka ma to szczęście i trafi do nich. Widocznie to nie było to, widocznie jeszcze jest gdzieś dla mnie rodzina. Zawsze jest bardziej przykro gdy ci rodzina odmawia, ale nie załamuje się. Niby cały czas byłam mega pozytywnie do nich nastawiona, ale towarzyszyła mi gdzieś niepewność co do nich, czułam, że chyba nie ja będę ich au pair. Może jak znajdę swoich hostów, to o nic się nie będę martwić? Po prostu będę wiedziała, że "jesteśmy dla siebie stworzeni". Mam nadzieję. Obie rozmowy z tą rodzinką były mega fajne. Napisała mi, że bardzo dobrze się ze mną rozmawia i że pasujemy do siebie, ale po prostu znaleźli kogoś kto pasuje "bardziej". Bardzo fajni, ale nie moi! :D Teraz poczekam sobie na kolejne WOW razem z A., która też była w podobnej sytuacji. Może to znak, że mam czekać na rodzinke z NY lub NJ? :D Teraz znów się będę stresować brakiem matchy haha. Oby kolejny był szybko i oby to był TEN.

... teraz to ja już musze zmienić ten filmik. Ech, a myślałam, że już mogę to olać :D

POWODZENIA! I głowa do góry. Świat jest nasz.



9 komentarzy:

  1. czemu zmieniasz filmik? hmm ja czekam na swój pierwszy match, straszne to czekani ale w końcu się doczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle co zmienie, ale zamienie niektóre sceny. Mam tylko jak bawie sie z moja 1,5 roczna Zuzia, a srednio chce sie zajmowac maluszkami, wiec chce dodac sceny ze starszymi dziecmi :D

      Usuń
  2. Pokaz swój filmik bo gdzieś mi umknąl chyba :) A no i dziękuję za opinie o filmie, szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać pierwszego matchu :) Tobie życze powodzenia, na pewno gdzieś tam czeka sobie ta idealna rodiznka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://usahappend.blogspot.com/2013/03/filmik.html
      :D

      Usuń
  3. jak zmieniasz filmik to możesz inaczej nagrać dlaczego chcesz być au pair :P sama w aplikacji musiałam napisać dlaczego akurat au pair i nauczycielka mi powiedziała (w sumie przyznaje jej rację), że lepiej zacząć od tego że się lubi spędzać czas z dziećmi, uczyć ich nowych rzeczy, patrzeć jak dorastają, itp. a wyjazd do Stanów jako au pair daje Ci taką możliwość oraz jest spełnieniem marzeń i możliwością poprawy angielskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że jak zaczniesz od mówienia o dzieciach lepiej to wypada w oczach host rodzin (że na pierwszym miejscu nie jest bycie w US tylko opieka nad dziećmi a dopiero później US)

      Usuń
    2. No to racja racja. Układając to chciałam żeby było krótko i na temat i w ogóle o tym nie pomyślałam. Jeśli się w końcu zbiore na poprawkę filmiku to to też zmienie. Dzięki :D

      Usuń
    3. Cieszę się jeśli pomogłam :D swoją drogą licznik odliczający dni do matury trochę mnie przeraża ;o

      btw. gdzie jest opcja śledzenia Twojego bloga? chyba jestem ślepa bo nie widze

      Usuń
    4. mozesz skopiowac link do mojego bloga i jak wejdziesz na swoj profil bloggera to tam po lewej msz "dodaj" i tam wklejasz link.
      Ale w sumie jestes kolejna osoba ktora mnie o to pyta wiec najwyzszy czas dodac ten przycisk na bloga xD

      Usuń