sobota, 30 marca 2013

Mega ekstra super, joł

Hej wam wszystkim w ten "wiosenny", świąteczny dzień!
Jak już gdzieś kiedyś wspominałam, do USA jako au pair wybierją się również moje dwie koleżanki! Więc od początku całej aupairowej przygody jesteśmy razem i sobie pomagamy. I wczoraj nastał ten dzień na który czekałyśmy! Jedna z nas ma swój PERFECT MATCH! Taak! K. znalazła wspaniałą rodzinę w okolicach Waszyngtonu. Był to w sumie jej pierwszy match.. bo wcześniej z jedną rodzinką nie miała kontaktu, więc też super, bo już się nie musi stresować brakiem matchy tak jak ja! Znalazła rozinke w APiA, więc to kolejny agument żeby znaleźć rodzine w tej agencji. Może by się udało być razem na szkoleniu :D. ...A  wczoraj oczywiście razem z K. i A. i grupką przyjaciół trzeba było opić te wspaniałą informacje!


U mnie cisza. Jeszcze mi nie zaakceptowali filmiku w APiA... w sumie room mam 2 dni, więc tu jest spoko, nie ma stresa :D. Wkurza mnie głupie CC. Mogli by coś zrobić. Stresa ogólnie nie mam... w połowie kwietnia się zacznie :D. Teraz bardziej towarzyszy mi irytacja odnośnie CC!
Wesołych świąt pysie :)



11 komentarzy:

  1. Oooo :) To niech ta K. się do mnie odezwie ;) Może gdzieś obok mnie będzie mieszkać ;) Rozumiem że chodzi o DC, a nie stan Washington :)
    Wesołych i powodzenia w szukaniu, na pewno niedługo ktoś zapuka do Twojego pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla kolezanki w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pogratuluj kolezance, mam nadzieję ze i Ty szybko znajdziesz rodzinkę! ;) a już wgl genialnie by było gdybyście były blisko siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :D Dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair i mam jeszcze małą prośbę o dodanie butonu - wszystko co i jak wytłumaczone jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu!
    http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łojeju. Nic o tym nie słyszałam, jeśli okażę się że 50 zł wyrzuciłam w błoto to uhhhh. Mam nadzieję, że będzie ok i szybko znajdę rodzinkę, dzięki za info dopytam się jeszcze pań w Gawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś myslałam nad CC ale teraz widzę, że dobrze zrobiłam. Chociaż moze miałabym większe wzięcie jakbym miała jeszcze otwarte konto w APC, no ale cóż.
    Na matche czekanie to najgorsze co może być... :D Chciałoby się mieć już swoją wymarzoną rodzinkę a nie! :d

    OdpowiedzUsuń