środa, 17 kwietnia 2013

Match #5

Się rzucili na mnie! Ale teraz wiem na 100%, że musze dodać pare scen do filmiku ze starszymi dziećmi ( bo jest tylko moja 1,5 roczna Zuzia) i może nawet zmienie "limit" wiekowy dzieci. Mam, że jestem chętna do opieki nad dziećmi,które mają rok i więcej... Ale najchętniej opiekowałabym się 3 latkami i starszymi.

Match #5
Miejsce: 25km do Bostonu (jak to mój tata powiedział - bombowo. Wiem. Okrutny)
Matka: zajmuje się autystycznymi dziećmi
Ojciec: prawnik
Dzieci: chłopiec 2,5 (od września przedszkole w Synagodze) i dziewczynka 9 miesięcy
Rodzina żydowska

Już im podziękowałam. Dzieci za małe. Rodzina tradycjonalistów. Nie wmagaliby ode mnie, żebym jadła i żyła jak oni, ale wiadomo jak to jest. Mieszkałabym z nimi przez rok, więc musiałabym się dostosować. Bardzo by mi to nie przeszkadzało, bardziej wiek dzieci, ale z drugiej strony ja jestem niewierząca, a oni tradycjonaliści. Z listu mili, shedule się zmienia co tydzień. O aucie nic nie pisali.

Pozostaje w kontakcie z Waszyngtonem i jednocześnie dalej poszukuje :)
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Szukaj, szukaj :) Nie ma co brać byle co aby było. Moje wątpliwości są stąd że rodzina nie do końca mnie popiera w wyjeździe, myślę czy nie lepiej zostać na jakieś studia (chociaż do końca nawet sama nie wiem jakie), mimo że nie nastawiam się że będzie tak ciągle kolorowo (w USA) to i tak boję się że się rozczaruję, będę żałować. Ech no sama nie wiem. Ty jesteś na 100% przekonana że ten wyjazd to słuszny wybór?

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak z Waszyngtonem?

    Twoja koleżanka będzie mieszkac 5mil ode mnie :D Możesz mi podac jakieś namiary do niej. Patrzyłam na kalendarz to można albo 22 lipca albo 5 sierpnia lecieć więc może będę z nią :D
    I z jakiej agencji ona leci? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedszkole w synagodze ?! :O wow, rzeczywiście rodzinka super religijna :)

    OdpowiedzUsuń