sobota, 13 kwietnia 2013

MATCH #3

Mój 3 match oczywiście jest z APiA.
Miejsce: Chicago
HostMama: Dyrektor szpitala
HostTata: Własna firma, praca z domu, ale z planu dnia wynika, że jest tak jakby go nie było :D
Dzieci: R. chłopak 6 lat, A. dziewczynka w sierpniu skończy 4 lata, S. chłopak 15 miesięcy

Trójeczka dzieci. I znów te 15 miesięcy u małego, które mnie przeraża ;o Ale piszą, że jest spokojnym bobasem. Ogólnie nawet okej, ale żadnej wiadomości nie dostałam. Jeśli do jutra nie napiszą, to wyśle im wiadomość.
Dzieci bardzo aktywne. Najstarszy od 8 do 15 w przedszkolu, dziewczynka od 13 do 15.30 też, więc opieka nad małym głównie. Co do samochodu, to piszą że nie potrzebują żebym woziła dzieci na dodatkowe zajęcia. Tylko tyle. Bardzo stawiaja na edukacje. Tak mi się wydaje, ponieważ w liście jest osobny akapit poświecony ich wykształceniu.
Pierwsze wrażenia - szału nie ma, ale zobaczymy.

4 komentarze:

  1. Ja też miałam przy 6 -szału nie ma ale po rozmowie... ahahaah! :D Jednak to bardzo dużo daje! :)
    A daleko do Chikago? :) Czy w centrum?

    OdpowiedzUsuń
  2. 6latek w przedszkolu? Moj L. w sierpniu konczy 6 lat i teraz idzie do szkoly, moze zapytaj o to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahab nie wierzę!
    Znowu mamy ten sam match :D:D:D:D nooo nieźle:D
    mogę Ci wysłać maila od nich, bo mi napisali - ja napisałam pierwsza.
    Nie jestem za bardzo nimi zainteresowana
    noo i auta nie ma z tego co pamiętam z maila - bardzo dużo pisali w nim ;x

    OdpowiedzUsuń