środa, 24 kwietnia 2013

Match#6 - SKAJPAJ

Omg... OMG.. OMG... WOW. Tak, właśnie to WOW! Moja wymarzona rodzinka. Wiadomo,że wszystko okazuje się po przyjeździe, ale i styl życia, podejście, myślenie itd. wszystko jest tak jak w moich snach o host rodzince. Plus to wszystko co zapewniają au pair...Rozmowa trwała ponad godzine i była zabawna, na luzie. Nie mogłyśmy się połączyć - coś ze skype, ale ona dzielnie o to walczyła, bo to coś u niej nnie działało. Rozłączyła się i po chwili dzwoni do mnie jakiś dziwny koleś. Okazało się że to jej kolega z pracy i że będzie korzystać z jego skype xD Ja mówiłam mało. To głownie ona mówiła, tempo miała niezłe,ale wszystko rozumiałam. Pochwaliła mnie za mój angielski :D Nie chce zapeszać, bo powiedziała, że ma jeszcze 3 rozmowy z innymi au pair, ale zaraz po rozmowie napisała mi MAILA. Napisała, że baardzo jej się podobam, że wydaje jej się, że pasujemy do siebie i,że chce w niedziele ze mną pogadać pokazać mi dom, męża i dzieci! Awwwww! Dała mi maila do ich byłej au pair i napisała "w pigułce" jakiej au pair oczekuje! Jest świetna. Konkretna i zabawna... MMmmmm... Trzymajcie kciuki <3
Szczegóły co do życia z nimi opisze później, jak minie trochę więcej czasu od rozmowy. Może już po drugiej rozmowie, jak będe wiedzieć jeszcze więcej..MMM... wam również powodzenia :D

7 komentarzy:

  1. No super! Chcialabym uslyszec wiecej info, ale poczekaj az emocje opadna. Ja po pierwszej rozmowie z moja hostka tez mialam takie mega wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, że w końcu poczułaś to coś! Oby po drugiej rozmowie emocje były na takim samym poziomie i żeby reszta rodzinki okazała się strzałem w 10 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super :) Chyba warto czekać na swoje wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hostka wydaje się być super :D

    btw. na jakim poziomie jest Twój angielski? chcę wyjechać do UK na rok jako au pair ale jestem na B1 i trochę się boję, że się nie dogadam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie nie mam żadnych problemów ze zrozumień co do mnie mówią po angielsku. Z mówieniem jest różnie. Nie mam bogatego słownictwa więc kombinuje cały czas jak tu powiedzieć coś, co mam na myśli. Myśle, że mam taki średni poziom. Jak się rozkręce to jest nieźle, ale nie mogę powiedzieć, że mało mi brakuje do płynności :D Powodzenia z UK :)

      Usuń
    2. Dziękuję, mam nadzieję że uda mi się znaleźć rodzinę w 3 miesiące. Życzę Ci powodzenia w szukaniu tej perfect i czekam na następne wpisy ;)

      Usuń