sobota, 1 czerwca 2013

MATCH #8 #9 #10 .. BANG!

Dawno mnie nie było, wiem. Ale musiałam odpocząć od aupairowego świata, bo miesiąc bez matchu mnie irytował i jeszcze matura.. ale wróciłam. Mam pełno energii.. oczywiście dzięki BEYONCE (która zabrała mi głos i ledwo co mówiłam przez 3 dni, a teraz jestem chora)! To był niesamowity koncert-show-przedstawienie! Niesamowity. Jej występ powinien zobaczyć każdy, nawet jeśli jej nie słucha... a w szczególności inni artyści, żeby zobaczyli jak się to robi! 2 godziny niesamowitego show! Filmiki na YT z jej koncertów w ogóle tego nie oddają! Polecam każdemu.

Ogólnie fajnie się bawiłyśmy z dziewczynami na Orange Warsaw...No i przez to, że w naszym "przewspaniałym" hostelu wifi nie działało to nie sprawdzałam poczty. W piątek rano ostatni raz weszłam na pocztę. W niedziele biorę telefon K., która ma darmowy internet w telefonie (nie to co mój grat bez obudowy). Patrze - MATCH! Po miesiącuuuu. I to jeszcze z New Jersey!!!

MATCH #8
Miejsce: NJ, 30min od NYC
Hostka: praca dla rządu
Host: jest chemikiem i robi coś związanego z kosmetykami
Dzieci: M., girl lat 7, ?. girl urodzi się w czerwcu.
Pies: Mops <3

Zdziwiłam się,że są na moim profilu bo nie mam doświadczenia z dziećmi poniżej roku...A tu będzie bobo.. małe bobo..
Ogólnie to mało o sobie piszą. List krótki, jedno zdjęcie i mail w stylu: "Chcesz z nami gadać? No to jutro?"
Odpisałam im z 3 razy z różnych maili, ale od tygodnia nie odpisują, mimo, że sami napisali. Agencja mi powiedziała, że zastanawiają się czy dalej być w programie... no ok. Nie wnikam. Jak odpiszą to pogadam.

EDIT: Napisali po tygodniu, że znaleźli inną au pair

MATCH #9
Miejsce: Vienna, Virginia - 35min od Waszyngtonu DC i od mojej K.
Hostka: pracuje, ale nie jest napisane gdzie
Host: tworzy oprogramowania komputerowe
Dzieci: A., girl 15 miesięcy

Wyglądają jak z Meksyku :) Są wegetarianami, ale nie zmuszają mnie do tego. Mają dodatowe auto i mieszkają przy metrze. Napisali do mnie wczoraj i odpisałam im i czekam na rozmowę. Jedno dziecko, więc super.. ciekawe ile teraz ma miesięcy dokładnie.. ale i tak mi pasuje, bo najwięcej czasu teraz spędzam z  moją Zuzią, która ma 20 miesięcy, więc wiem jak sobie radzić z takimi bubami <3 A jeszcze ta dziewczynka chodzi do żłobka, więc mam się nią zajmować po 12 do 17-18 w tym jej drzemka :D Ciekawe czy byłabym ich pierwszą, czy drugą au pair.

EDIT: są z Indii i są megaa. Rozmawiałam z nimi :D ale o tym później

MATCH #10
Miejsce: 40min do Chicago
Hostka: Praca z niepełnosprawnymi dziećmi
Host: pracuje z jakąś firmą, która zajmuje się opieką zdrowotną... coś w tym stylu
Dzieci: A., girl - 4 lata w sierpniu, N., boy - 2 lata w październiku

Bardzo fajny list, wiadomości jeszcze nie wysłali. Weszli mi na profil dzisiaj (jak u nich była 23) więc pewnie już im się nie chciało. Chicago jakoś w ogóle mnie nie jara... ale dzieci fajne i taaaaaaaaaaaaakie słodkie <3 Wię pogadam z nimi, jeśli mi zaproponują :D


Polecam baaardzo APIA! Kiedy już mijały 3 tygodnie bez matchu i męczyłam panie z agencji, to bardzo cierpliwie to znosiły i robiły wszystko, żeby mi pomóc. Raz odpisały mi, że zadzwonią do Londynu w mojej sprawie i po 15 minutach babka z Londynu poprawiła mi wszystko co chciałam na moim profilu! Po miesiącu napisała do mnie nawet przemiła babka, z którą miałam interview i powiedziała, że pisze w mojej sprawie do Wawy.. niecały tydzień i znów zainteresowanie. I wiem, że to dzięki działaniu pań z agenji, bo rodzina w mailu napisała mi, że otrzymała mój profil jako propozycje, więc ne szukali sami. Jestem preszczęśiwa, że jestem w tej agencji! Pozdrawiam pysie!


6 komentarzy:

  1. Ulala ! Mam nadzieję, że coś wyjdzie z tego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara :)
    Ja nadal czekam na cud i choć jedną zainteresowaną rodzinę... od dwóch miesięcy zaczęłam się przyzwyczajać do zerowego zainteresowania, ale żadna Au Pair nie powinna nigdy tracić nadziei!
    Rzeczywiście w APIA starają się pomóc jak mogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jesteś w APiA? Jeśli tak to naprawdę dziwne, że nie masz rodzin... Ale jest tak jak mówisz. Jestem pewna, że w końcu się pojawi i życze ci, żeby to od razu było to. I z doświadczenia ci powiem, żebyś się na tym nie skupiała. Pojawił się u mnie match jak byłam w Wawie i o tym nie myślałam! A może chcesz żeby ciebie polecić? Np. ta rodzina z Chicago wydaje się bardzo fajna, ale ja nie jestem do nich przekonana, więc zawsze mogę cie polecić jakby co :D

      Usuń
    2. Tak w APIA i zarówno Warszawa jak i Londyn starają się pomóc jak mogą :)
      Zastanawiałam się też na razie, żeby nie tracić czasu na summer Au Pair we Francji, a potem ewentualnie jeszcze próbować z Ameryką.
      Gdybyś mogła mnie polecić, to byłabym bardzo wdzięczna i dziękuję ;**
      mój nr APIA to - 202675, a mail jakby coś: aleksandrasobota@onet.pl

      Usuń
    3. Summer a pair to mega pomysl i bardzo dobre doświadczenie rzed USA :D

      Napisałam do tej rodzinki, czy chcą ze mną pogadać itd. Więc jak będe miała z nimi konakt, to dam im namiar na ciebie, bo raczej czuje, że nie są dla mnie, a wyglądają na maks sympatycznych. Możesz napisać mi maila? Napisz mi coś o sobie xD to cię ładnie zareklamuje.. oczywiście jeśli chcesz

      Usuń
  3. jasne, nie ma sprawy :)
    jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń