czwartek, 6 czerwca 2013

Match #11 #12... "Deszcz matchowy" = dylematy

1.Jestem w stałym kontakcie z rodzinką z Indii i są naprawdę fajni, ale nie chce o nich zbyt dużo mówić, bo to dla mnie mega ciężka decyzja. Nie wiem dlaczego. Mam już kontakt do ich byłej au pair i umówiłam się na drugą rozmowę, więc zobaczymy. 
(miałam odpisać w komentarzu ale napisze tu: Akcent mają jak normalni amerykanie.. może matka troche mniej wyraźnie mówi. Są w Ameryce od około 20 lat i w USA mieszka większość ich rodziny)
2. Rozmawiałam z rodzinką z Chicago. Fajni, ale już im podziękowałam.
3.Pojawiły się nowe matche

Match #11
Miejsce: Sea Cliff, New York - 1h od NYC
Hości: Organizują imrezy masowe
Dzieci: Chłopiec urodzi się w lipcu
Zwierzęta: 3 psy

Wydają się fajni, ale ja nie mogę zajmować się noworodkami. Nie mam umiejętności takich i mnie to przeraża, niestety. Podziękowałam.

Match #12
Miejsce: Connecticut, 1,5h do NYC
Hostka: samotna matka, pracuje jako recepcjonistka w szpitalu
Dzieci: dziewczynka 5lat i chłopiec 7 miesięcy

Zeszli po paru godzinach. W sumie to dobrze, bo 7 miesięczne dziecko też nie dla mnie... 
Ale przez chwilę miałam 4 rodzinki na profilu! Mega hhah :D 
A ogólnie to miałam w ciągu 12 dni miałam 5 matchy...

W ciągu 3 miesięcy w CC miałam 2 matche
W ciągu pierwszych 2 miesięcy w Apia 5 matchy i przez ostatnie 12 dni 5 matchy 
Łącznie 12 matchy jak do tej pory...

Zobaczymy co to będzie :)

6 komentarzy:

  1. Czyli jak być miała znowu wybierać to jaka agencje? Ja sie zastanawiam miedzy CC APIA i GAWO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam GAWO, więc nie wiem jak tam jest.
      Ale na pewno zapisałabym się do APIA. Świetnie się spisują. Ale znając mnie... mimo, że z CC nie jestem zadowolona, to i tak bym się zapisała. Nic się nie płaci dopóki nie znajdziesz rodziny, a zwiększasz szanse na wyjazd :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, bo jesteśmy już umówione na kawę na Manhattanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. a jednak APIA nigdy nie zwodzi ;) gdyby udalo sie z rodzinka z NY to byloby super bo to LI takze niedaleko mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo fajnie! :) A dalej masz kontakt z rodzinką z Vienny? I na kiedy oni chcą au pair? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! A jakby spytali się czy chcesz do nich przyjechać to co Ty na to? ;d

    OdpowiedzUsuń