środa, 26 czerwca 2013

Match #14 i walizka

MATCH #14
Już nie mam tej rodzinki na profilu.Wydawali się bardzo fajni, ale:
Dzieci: 4 lata, 3 lata, 2 lata, 3 miesiące
Dziewczynka i trzech chłopców z czego jeden ma 3 miesiące? Za dużo jak dla mnie. Nie chce zajmować się dziećmi poniżej roku, bo nie czuję się pewnie.. a co dopiero bobas + 3 małych dzieci! Swoją drogą hostka ostatnie lata przechodziła w ciąży :D
Gdyby nie ten maluszek, to byłoby całkie spoko... 4 i 3 latek chodzą do przedszkola, mają piękny dom i dają samochód au pair, mieszkają w Philadelphii, Pennsylvania, więc i 2h do NYC i 2h do DC... no ale już podziękowałam.


Kupiłam całkiem niedawno dużą walizkę... nie mam jeszcze rodzinki, ale jestem pewna mojego wyjazdu i nie zakładam, że będzie inaczej, więc kupiłam. Ok.160zł w Carrefourze, cztery kółka, wymiary: 70x49x33 :).


Chcę ją trochę przyozdobić, coś pokombinować... jeszcze zobaczę jak :). Najlepsze jest, że pare dni pózniej  A. jechała po walizke.. i kupiła taką samą, a potem K. pojechała i również ją kupiła, tylko jasną. Także nasza au pairowa trójka wybiera się z takimi samymi walizkami :D

Trzymajcie kciuki, bo już mnie strasznie męczy to czekanieeeee i marzy mi się perfect! Zaraz lipiec! Niech to się stanie jak najszybciej!
Powodzenia wszystkim au pair!

EDIT: zmieniłam tytuł bloga jakby co :)

6 komentarzy:

  1. Czuję to co ty, tylko moja walizka jeszcze istnieje tylko w wyobraźni.
    Przy tylu dzieciaczkach to pewnie oczopląsu można dostać i nie mieć czasu. będzie lepiej, wierze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu napisałaś!
    Walizka śliczna, a matchem się nie przejmuj, będzie następny i oby ostatni zakończony Placementem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. walizka urocza! jeśli wierzysz w wyjazd to masz najlepsze nastawienie, jakie możesz mieć i... na pewno wylecisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się zawsze wydaje, że takie walizki są na ciężkie... Ale wygląda ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojć ja bym sobie z tyloma dziećmi nie poradziła, chociaż je kocham! <3 mam w sumie 15 lat to może jeszcze nie ten wiek na zajmowanie się dziećmi ;) walizki na 4 kółkach są mega, bo sama taką mam, haha! a tak przy okazji to będę prawdopodobnie wymieńcem w US w tym roku, dlatego ja też zapraszam do siebie: measfes.blogspot.com aha no i oczywiście powodzenia!

    OdpowiedzUsuń