czwartek, 4 lipca 2013

Match #15

Ten sam match co ma Mag :) Ja jednak od razu podziękowałam, ponieważ nie chce jechać do rodziny, która mówi w domu po polsku. Mogę jechać do rodziny pochodzącej z Polski, Indii, Włoch, Grecji, Zimbabwe, czy każdego miejsca na świecie, ale wolałabym, żeby mówili po angielsku :D Do tego hostka w ciąży, a ja nie mogę zajmować się noworodkami.
Ostatnio czuję się jakbym tylko odmawiała!
Mam tylko dwa kryteria co do rodzin: w domu jezyk angielski, dzieci powyżej 2 lat.. ja bym mogła zajmować się takimi od 15 miesięcy, ale mam doświadczenie tylko z moją bratanicą, a to jest przecież rodzina. Zawsze myślałam, że to się nie liczy, że w ambasadzie powiedzą, że nie mam tych 200h z maluszkami, bo rodzina się nie liczy. Ale teraz zgłupiałam. Może ktoś coś wie?

A zgłupiałam bo 3/4 matchy mam z maluszkami. Pare tygodni temu dzwoniła do mnie pani z Londynu z APiA i jej powiedziałam, że odmawiam rodzinkom, bo wszystkie mają maluszki poniżej roku, a ja wyraźnie zaznaczyłam w aplikacji, że jestem chętna na rok i wyżej...I ogólnie cały czas myślałam, że nie mogę bo nie mam 200h z dziećmi poniżej 2lat nie z rodziny...Zobaczymy.


Mam nadzieję, że niedługo będzie perfect. Zmieniłam filmik, dodałam sceny z dziewczynką, która ma 4 lata, więc może teraz rodziny z dziećmi w takim wieku się zainteresują! :)

Staram się być cierpliwa! Wyjazd jako au pair do USA to mój plan nr1, cel, marzenie i w ogóle, więc czekam cierpliwie i mogę wyjechać we wrześniu, w październiku, ale żeby pojechać! Wolałabym teraz, wiadomo, bo moja K. jedzie już 29 lipca (aaa <3) i fajnie by było szybciej, żeby mieć 13 miesiąc razem :)
A teraz mam wakacje i bez większych sukcesów szukam pracy haha :D

Macie nową Bey <3

7 komentarzy:

  1. Maluchy małe to jak dla mnie za duuuuuuuuza odpowiedzialność. Wiadomo każde dziecko tego wymaga ale jednak maluch to maluch ;) znajdziesz niedługo perfect zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podkreślałam od początku ze nie maluchom :) tyle już masz, mój 1 nawet nie udany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w domu o tyle dobrze, że tylko hostka (i babcia jak jest czasem) mówią po polsku, chłopcy i host tylko po angielsku. Choć host zna trochę słów po angielsku i trochę rozumie bo kiedyś z polską pielęgniarką pracował ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Poważnie tak jest, że skoro nie masz doświadczenia z dzieciakami poniżej 2 roku życia to jadąc do takowej rodzinki, nawet gdy jej to nie przeszkadza(!) w ambasadzie mogą mieć z tym problem?
    Rozmawiałaś o tym z konsultantami z APiP??

    Powodzenia w dalszym szukaniu - na pewno na kogoś wkrótce trafisz. Będę śledzić Twoje losy:)

    Pozdro,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wg amerykańskiego prawa,żeby zajmować się dzieckiem poniżej 2 lat musisz mieć 200h doświadczenia z takimi maluchami. Inaczej nie dostaniesz wizy

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że agencja nie powinna udostępniać Twojej aplikacji takim rodzinom, gdybyś nie mogła się opiekować takimi małymi dziećmi. A co powiedziała konsultantka z APIA?

    OdpowiedzUsuń
  6. znajdziesz perfect w najmniej occzekiwanym momencie :)

    OdpowiedzUsuń