piątek, 15 marca 2013

Witam i... MATCH #1

Witam serdecznie wszystkich!
Postanowiłam pisać bloga, by rodzina i znajomi wiedzieli jak mi się żyje jako au pair, ale również dlatego by gdzies wylać te emocje związane z oczekiwaniem na perfect match!

Postanowiłam zacząć pisać bloga, gdy będe miałą pierwszy match. Dzis nastał ten dzień! Jeeej! W końcu.

Naczekałam się. Jestem w Cultural Care i szczerze powiem, że się trochę zawiodłam. Ogólnie nie ma tragedii, ale room mam otwarty 23 dni, a dopiero dzis pierwszy match. Dlatego całkiem niedawno postanowiłam zapisać się do Au pair in America, i dzis wysylam im dokumenty (poczekam sobie trochę aż otworzą mi room). Wiele pozytywnych opinii o nich słyszałam, moja koleżanka również ma u nich room i jest bardzo zadowolona, więc nie mogłam się do nich nie zgłosić. Jestem bardzo podekscytowana!

a więc co do matchu!

  • Rodzina mieszka w Vienna, VA (45min do Waszyngtonu)
  • 3 dzieci: T.(boy) 9 lat, A.(boy) 6 lat, E. (girl) 4 lata
  • Mama pracuje w wojsku, dla rządu
  • Tata cos w rodzaju informatyka
  • Dzieci mają dużo zajęć, głownie opieka nad małą. Praca od poniedziałku do czwartku.


Bardzo fajnie się prezentują, zapewniają auto i komputer.. ale! (niestety)
 Małe szczegóły:
1.łazienkę au pair dzieli z dziećmi.
2 trochę boję się 3 dzieci, szczególnie chłopców.(Napisali, że są pełni energii i nie potrafią usiedzieć)

WIĘKSZY SZCZEGÓŁ:
1. są z Polski. Zarowno mama jak i tata. W domu rozmawiają po polsku!
 Ech! W pełni to rozumiem, bo to naturalne, ze szukają au pair z Polski, by dzieci miały kontakt z naszym językiem cały czas. Ale to nie dla mnie! Jade by poznać trochę inny swiat. Zapomniec o naszych tradycjach, zasadach chociaż na rok. Mówić non stop po angielski,( aż tak, że będe tesknić za polskim) i żyć z AMERYKAŃSKĄ rodziną!

ale uważam, że ze wszystkiego trzeba czerpać i korzystać, tak więc umówiłam się z nimi na rozmowe... po polsku. Dzis wieczorkiem!

Pozdrawiam was wszystkich i au pairką życzę powodzenia :D


2 komentarze:

  1. Daj znac co ci powiedza.
    Moja hostka pochodzi z polski/wychowala sie w stanach, a host jest z uk, dzieciaki nie znaja polskiego. Takze mysle ze w tej rodzinie poprawie swoj jezyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze powodzenia w szukaniu rodzinki!
    W mojej okolicu rodzina znajomej au pairki będzie szukać au apir na lipiec, a są z Culture Care, ale jeszcze nie zaczęli ;) Mam nadzieję, że może zdecydują się tym razem na kogoś z Polski :D Mieskam od niej jakieś 5 minut drogi ;)

    OdpowiedzUsuń