wtorek, 9 lipca 2013

Infant Qualified + match #16

Match #16
Kolejna rodzinka, której od razu podziękowałam. Dziecko we wrześniu będzie miało 3miesiące, samotna matka pracująca 10h dziennie, bez samochodu, a mieszkają w Californi.
No już po tym matchu musiałam się dowiedzieć o co chodzi, skoro jestem chętna na dzieci powyżej roku, a tu znowu bobo! I nie byłam pewna czy jesem infant qualified czy nie...

A więc jestem. Wow, po 5 miesiącach myślenia, że nie mogę zająć się dziećmi poniżej 2 roku życia, okazuje się, że moge! Doświadczenie z dziećmi z rodziny liczy się tak samo, jak to z obcymi i bez problemu dostanę wizę (tak napisała mi pani z APIA). Z jednej strony mnie to cieszy, bo jeśli będzie wspaniała rodzinka i dziecko będzie miało 20 miesięcy - czyli dla mnie nie problem, to będe mogła do nich pojechać... Z drugiej strony będą się do mnie dalej zgłaszać rodziny z samymi maluszkami. Ale spokojnie, spokojnie.. ja wiem, że niedługo będzie perfect! :D




Filmik z naszej chillowej majówki! Podziele się nim :D
http://www.youtube.com/watch?v=niPFe3Anv9Y


Powodzenia :))


4 komentarze:

  1. no jasne, grunt to pozytywne myslenie :) tak działa potęga podświadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że niedługo będzie perfect! I to koniecznie gdzieś blisko Manhattanu! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uprzejmie przypominamy, iż osoby które chcą wyjechać do USA jako au pair do opieki nad dziećmi poniżej dwóch lat, MUSZĄ posiadać referencje potwierdzające taki rodzaj opieki od osób ze sobą NIESPOKREWNIONYCH. Referencje od rodziny, traktowane są jako dodatkowe. Bez takiego doświadczenia Ambasada USA nie przyzna kandydatowi wizy J-1.

    tak było napisane na profilu CC.

    OdpowiedzUsuń