sobota, 17 sierpnia 2013

Papiery Wizowe

Trzy dni temu dostałam wszystkie potrzebne dokumenty. Wczoraj kochana Jonka pomogła mi wszystko wypełnić (czyli Martyna patrzy ,a Jonka robi wszystko :D). Bardzo jej za to dziękuje! Dzisiaj zapłaciłam (tutaj podziękuje katarzynieb za pomoc, gdyż spanikowałam haha) no i umówiłam się na spotkanie w ambasadzie w Wawie 22 sierpnia na 9:00!
Ogólnie stwierdzam, że jestem straszną ciapą i stresuje mnie wypełnianie papierków! Jedyne co mnie zaskoczyło to to, że do tej pory stresowałam się myślą o wizycie w ambasadzie, a gdy już się umówiłam, jakoś ze mnie to zeszło. Wiem, że musi się udać i dostane wize na 100%, jak wszystkie au pair z PL, więc jakoś mi fajniej :D

Z rodzinką kontakt mam bardzo fajny! Chcą poznać moją mamę, żeby ją zapewnić, że będe w dobrych rękach :D I zapisali mnie na Driving Course połączony z orientation więc lece jednak 8 września razem z Sandrą!
Zapytałam się hostów czy piją alkohol, bo chciałabym im kupić. Odpowiedzieli coś w stylu "Nooo do alkoholików to my się nie zaliczamy, ale pomysł nam bardzo odpowiada, chętnie posmakujemy"! :)))
Jutro jade dokupić prezenty, więc zapewne niedługo będzie o tym post :D
Trzymać kciuki za wizę!


7 komentarzy:

  1. Nie ma problemu ! :) Do zobaczenia w NYC :D

    Zazdroszę wam tego jednego dnia ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już miałem nadzieję ,że Sandra sama poleci :P

    Do zobaczenia po drugiej stronie oceanu!

    Widzę ,że ekipka do odkrywania NYC coraz większa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow mało czasu do wyjazdu Ci zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy trzymać kciuki!:D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka:) Mam pytanie;p Czy po interview jak Twoja konsultantka zamknela Twoja aplikacje, to dostalas potem jakies emaile z Warszawy z informacja jakie dokumenty masz wyslac poczta? Bo jedni mowia ze na interview dostali info co maja wyslac do Wawy, a inni znow, ze nie... i ja juz nie wiem. Z gory dziekuje za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co pamiętam to nie. Sama napisałam do swojej konsultantki co powinnam wysłać. Tak w ogóle to ona miała za mnie wysłać, ale zapomniałam jej przekazać papiery i wysłałam sama. Z tego co pamiętam to były oryginały referencji i kopie dokumentów, ale nie powiem na 100% co tam było, bo nie pamiętam. Napisz do swojej konsultantki ona powinna ci wszystko powiedzieć!

    OdpowiedzUsuń