niedziela, 5 maja 2013

Nudaa...

Nuda! Jakas tam matura we wtorek podobno. Pójde, zobacze, może nawet cos napisze :D
...Ale moje roomy  bez zmian. Pusto i pusto. Teraz filmiku nie pozmieniam, między innymi dlatego, że mam mature, więc jestem zajęta.
Myslałam, żeby zacząć aktywnie działać w grupach na facebooku, bo moja A. wysłała wiadomosć do hostki, która w takiej grupie napisała, że szuka au pair... i dzis gadały na skype i całkiem fajnie się zapowiada! No to teraz będe polować na hostów na fb :D Nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale na pewno nic nie strace.

Jako, że nie mam aktualnie żadnych zainteresowanych rodzin, to można chociaż pomarzyć skąd mogłaby być ta zainteresowana rodzina. A więc moje wymarzone miejsca w USA.
1. Okolice NOWEGO JORKU. W samym  NYC byłoby genialnie, ale nie jako au pair. Jako opiekunka wolałabym jakis domek 15 - 30min metrem od NYC. Bezpieczniej z dzieciakami. Nie będe się obawiać, że zgubie dziecko na Time Square albo w Central Parku.
NYC jest moim maks marzeniem od kiedy pamiętam!

2.Okolice WASZYNGTONU  (DC). Na to jest duża szansa patrząc na to ile au pair tam ostatnio trafia. Chciałabym tam, bo moja K. będzie tam od sierpnia, bo przy poprzednich matchach z DC zobaczyłam, że to całkiem przyjemna okolica. Jest tam pełno au pairek z PL i nie jest strasznie daleko do NYC i jest fajna pogoda.

3.CALI Chciałabym zobaczyć LA, ale to nie jest moje dream city. Nie mam parcia na Cali, najbardziej podoba mi się tam pogoda i to kusi :D. Ale bardziej chciałabym tam spędzić wakacje, niż rok. W sumie nie mam pojęcia dlaczego tak mysle, ale tak po prostu jest.

4.Floryda -bo... pogoda. To chyba to co mi się tam podoba haha

Zobaczymy skąd będzie moja perfect host family! Aktualnie chcę, żeby weszli na mój room! Chociaż tyle :D
Powodzenia co do operkowania i tym co zdają maturę.

3 komentarze:

  1. To samo myślę na temat matury :D i NYC <3 piona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak trafie kolo NYC to idziemy na NIELEGALNE piwo :D

      Usuń
  2. trzeba sobie radzić i szukać rodzinki jak tylko można, a jak fb w tym ma pomóc, to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń