wtorek, 7 maja 2013

MATCH #7 - uuUUuuuuuuUuu, czyli widmo

Miałam match (chociaż ciężko to nazwać matchem).... z CC! Pozytywne zaskoczenie....
...

Dokładnie tak. Byli sobie przez może 3h, jak nie mniej. Cos tam poczytałam o nich, bo w CC jest bardzo dużo informacji. Mieszkali bardzo blisko Bostonu. Nie jara mnie Boston, ale nie gardze :D Co mi się spodobało to dzieci. Tego żałuje najbardziej.
Dziewczyna 13 lat i chłopak 6 lat. Super wiek...

No ale cóż było - minęło. Ale swojego zdziwienia gdy zobaczyłam maila z CC  nie zapomne! Miłe zaskoczenie zawsze na plus. No i przynajmniej cos się ruszyło. Milusi dzień. Dobrze napisana matura z poslkiego i match ( a że widmo to to się wytnie). Trzymać kciuki za mature z matmy, bo to większa misja i za kolejne matche :D
Powodzenia au pairka i  na maturze

8 komentarzy:

  1. Dokładnie-ważne, że ktoś się interesuje ! :)
    Powodzenia na matematyczce !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć już matche, ale to jeszcze długo przede mną. No powodzenia na matmie jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że coś się ruszyło.. mimo że widmo. Wiesz przynajmniej, że ktoś widział twoją aplikację, itd. Ja mam wrażenie, że moja jest "ukrywana" przed światem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nazwa twojego bloga jest błędna - usahappened nie happend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde! nawet sie nie zorientowalam ! :D dzieki

      Usuń
  5. i jak Ci poszła matma? :D też sie uśmiechnęłaś do siebie jak się pojawił tekst na angielskim o au pair? xd

    wreszcie postanowiłam dołączyć nie tylko jako obserwator ale również bloggerka także zapraszam do śledzenia ;P http://izabela-w-uk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, nie wiem gdzie odpowiadać- czy na blogu jak ktoś ma czy jako odpowiedź pod postem :(
    Myślałam, że będzie gorzej. Strasznie bałam się matmy i miałam nadzieje na 30% ale będę miała nawet koło 50% hahaha:D angielski z zamkniętych mam 56% (złe pierwsze słuchanie :<) ale dojdą 2 otwarte więc może koło 80 będzie. Polski za cholere nie wiem bo klucz. Ale zdać zdałam, teraz się boję jeszcze ustnego polskiego.. Muszę wreszcie napisać prezentację xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję,że z maturkami wszystko ok!! życzę powodzenia dalej! i czekam na info o matchach :D

    OdpowiedzUsuń